Na chodbě před kanceláří ředitelky si můžete libovolně brát věci z knihovničky plné kancelářských potřeb – svorek, obálek, magnetů apod. Pokud potřebujeme něco, co v knihovničce nenajdeme, poprosíme o dodání či objednávku prostřednictvím této tabulky, případně zkontaktujeme rovnou office manažerku.

Vizitky se tisknou minimálně po 100 kusech a jsou v gesci office manažerky. O nové vizitky se žádá, když se v tabulce sejde minimálně 5 požadavků.

Office manažerka vám po nástupu do Amnesty nabídne služební notebook. Pokud potřebujete, případně je možné domluvit i služební telefon.

Pokud máme s počítači jakýkoliv problém (nejde nám tisknout, připojit se na internet, zapnout, vypnout apod.), ozveme se office manažerce. Ta zadá speciální požadavek do systému a domluví s IT specialistou, jak a kdy se problém vyřeší.