Na chodbě před kanceláří ředitelky si můžete libovolně brát věci z knihovničky plné kancelářských potřeb – svorek, obálek, magnetů apod. Pokud potřebujeme něco, co v knihovničce nenajdeme, poprosíme o dodání či objednávku prostřednictvím této tabulky, případně zkontaktujeme rovnou office manažerku.
Vizitky se tisknou minimálně po 100 kusech a jsou v gesci office manažerky. O nové vizitky se žádá, když se v tabulce sejde minimálně 5 požadavků.
Office manažerka vám po nástupu do Amnesty nabídne služební notebook. Pokud potřebujete, případně je možné domluvit i služební telefon.
Pokud máme s počítači jakýkoliv problém (nejde nám tisknout, připojit se na internet, zapnout, vypnout apod.), ozveme se office manažerce. Ta zadá speciální požadavek do systému a domluví s IT specialistou, jak a kdy se problém vyřeší.
Tatiana působící pod pseudonymem Danasakvis pochází ze Slovenska, ale již 12 let žije v České republice, z toho posledních 6 let v Praze.
K malování se dostala náhodou v roce 2020, kdy si chtěla zkrátit dlouhé covidové lockdowny, ale z občasného koníčku se stala oblíbená činnost. Navzdory tomu, že její cesta začala nedávno, se její tvorba rychle stala prostorem, kde nachází svou vášeň a únik z každodenní reality.
Ve své tvorbě zobrazuje především ženská těla pomocí přesných linií. Obrazy jsou velmi barevné a díky jednobarevnému pozadí se pozorovatel soustředí jenom na ústřední postavu.
Její tvorba sází na jednoduché provedení a klade důraz na základní prvky obrazu, které vybízejí k sebeinterpretaci a zamyšlení.
Petr Písařík je absolventem Akademie výtvarných umění v Praze ateliéru stanislava Kolíbala, Milana Knížáka a Aleše Veselého. Je jedním ze zakladatelů umělecké skupiny Pondělí. Sídlo jeho působnosti se nachází v ateliéru Nákladového nádraží Žižkov.
Celosvětově respektovaný autor pracuje s postmoderní ideou proměnlivosti. Skrze ní prezentuje svá eklektická díla ojedinělými technikami s využitím zdánlivě neslučitelných materiálů a forem. Kombinuje netradiční malbu, reliéf, broušení, objekt, sochu a fotografii s přesahem do jedinečných monumentálních instalací a prostorových změn. Blízká budoucnost jeho tvorby je spjatá s experimentálním užitím skla.